Ετικέτες

14 Ιουλίου 2013

διακοσμητικο στεφανι !!

καλημερα σας !!!! θα κανω πρωινη αναρτηση !!! οοο ναι !!!
λοιπον πριν κανα μηνα εφτιαξα ενα στεφανι για μια φιλη μου που μετακομιζει ωστε να στολισει στο νεο της σπιτι ... ειναι βλεπεται μακρια μου και ηθελα με καποιο τροπο να της εκφρασω την αγαπη μου και οτι θα ειμαι εκει .. εστω και νοητα!!! σκεφτηκα λιγο πως θα το εκανα και τελικα βγηκα τελειως απο τα μονοπατια μου ... το μονο που εκανα που ηδη ηξερα ηταν τα οριγκαμι λουλουδια !!!! 
δεν ηξερα αν θα μ αρεσει αλλα το αποτελεσμα με δικαιωσε .... αρεσε και σε μενα και στην φιλη μου (φιου παλι καλα !!! χαχαχα ) 
να το λοιπον να το δειτε και σεις !!!!
 την βαση την αγορασα γιατι δεν ειχα χρονο να ψαχνω αμπελοκλαδα !!! αλλα δεν ηταν και ακριβη οποτε δεν εκανε διαφορα .... τυλιξα το μισο με λινατσα και διακοσμησα με λουλουδια, πεταλουδες και ενα οριγκαμι γερανο για καλη τυχη !!!! το δωρακι μου συνοδευτηκε φυσικα απο μια καρτουλα ..
 για το background επαιξα με distress inks σε χαρουμενα χρωματα !!!
 και μια ληψη απο γωνια για να δειτε πως γυαλιζουν οι πεταλουδιτσες !!!!τις περασα με αραιωμενο fine glitter και γινανε υπεροχες !!!! 

ελπιζω να σας αρεσει και σας !!! φιλακια!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3