Ετικέτες

14 Φεβρουαρίου 2013

γεια σας !! 
σημερα εκατσα σπιτακι καθως ειμαι λιγο κρυωμενη και δεν θα μπορουσα παρα να εκμεταλευτω την ευκαιρια και να παιξω λιγο με τα χαρτακια και τα ψαλιδια μου!!! ετσι λοιπον χρησιμοποιησα ενα χαρτι πανω στο οποιο ειχα παιξει με ενα υλικο πολυ εξω απο αυτα που προοριζονται για το χομπυ μας!!! και εξηγουμε :
η νατασα μας προκαλεσε να μην χρησιμοποιησουμε καθολου ετοιμο χαρτι με σχεδια στην καρτα μας αλλα να φτιαξουμε μονες μας το φοντο ....  τελεια σκεφτηκα !!! εκεινη την ωρα λοιπον που διαβαζα την προκληση εβαφα τα νυχια μου .... και κοιταζοντας τα χρωματιστα μανο μου ηρθε η ιδεα να τα χρησιμοποιησω για να φτιαξω το φοντο μου!!! βεβαια για να πω την αληθεια το εχω ξαναδει αυτο σε ενα βιντεο της ταλαντουχας kristina werner.... το προσαρμοσα λοιπον στα μετρα μου και εφτιαξα μια καρτουλα με λιγα υλικα αλλα χαρηκα τοσο την διαδικασια που σιγουρα θα το ξανακανω !!! 
χρησιμοποιησα τον αγαπημενο μου συνδυασμο mint green ,ροζ και κιτρινο !!! μια σφραγιδα και ετοιμη!!!! 

ελπιζω να σας αρεσει !!!!

2 σχόλια:

  1. Τέλεια ιδέα Χαρά!!!! Και το αποτέλεσμα εξαιρετικό! Τόσο χαρούμενο, σου ανοίγει την διάθεση! Ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο Scrap and Grab τόσο δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαρά εξαιρετική κάρτα! Και η εναλλακτική χρήση του μανό, ιδέα φοβερή.. (δεν πειράζει που δεν ήταν αποκλειστικά δική σου... και το γεγονός πως την εφάρμοσες φτάνει).... Σ'ευχαριστούμε που παίζεις με τις προκλήσεις μας στο Scrap And Grab!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3