Ετικέτες

11 Οκτωβρίου 2012

καρτουλες!!!

γεια σου μπλογκογειτονια!!! χαθηκα για λιγο γιατι ειχα τρεξιματα με την σχολη αλλα πλεον μπορω να λεω με χαρα οτι ναι ειμαι πτυχιουχος!!! τι καλα!!!! και για να το γιορτασω εφτιαξα μια καρτουλα!!!! λοιπον εμπνευση μου οι προκλησεις απο το get creative και πιο συγκεκριμενα η προκληση της channa και της αναστασιας.Η channa μας προκαλεσε να χρησιμοποιησουμε μια σφραγιδα ως κεντρικο κομματι της καρτας μας και η αναστασια να φτιαξουμε μια pop up καρτα . αυτη η pop up καρτα πολυ με προβληματισε καθως δεν ειχα φτιαξει ποτε και επειτα απο πολυ επεξεργασια στο μυαλο μου αποφασισα να το τολμησω ... το αποτελεσμα το λατρεψα!!! οκ μπορει να μην ειναι τελεια αλλα την εφτιαξα με αγαπη και εχει και πολλες πεταλουδες που τις λατρευω!  αλλα ας σταματησω να μιλαω να σας την δειξω

η πρωτη ειναι για την προκληση της channa με digital σφραγιδα που βρηκα καπου στο ιντερνετ (δεν θυμαμαι λινκ σορυ για αυτο αλλα ειναι καπου στο Pinterest )
 και η δευτερη ειναι η Pop up καρτουλα μου με τις μπαμπουσκες!!!
μια φωτο απο το παλι να φανει το 3D και μια απο μπροστα!!
ελπιζω να σας αρεσουν!!! παω να δω τι εφτιαξαν τα αλλα κοριτσια και περαστε και σεις να δειτε στο get creative !! ειναι ο μηνας των καρτο-προκλησεων!!!! 

φιλακια πολλα!!!!

7 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το πτυχίο σου!!!
    Εύχομαι να το αξιοποιήσεις με τον καλύτερο τρόπο!!!
    Όσο για τις κάρτες, είναι και οι 2 πολύ ωραίες! Το γιόρτασες πολύ δημιουργικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητηρια , για το πτυχίο!!!
    εγω τη βρίσκω τέλεια!!! μπραβο!
    ευχαριστούμε για τη συμμετοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή Χαρά!!!!μπράβο σου και πάλι για το πτυχίο και καλή σταδιοδρομία!!!Καλή επιτυχία και στην πρόκληση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μα είναι γλυκύτατες οι καρτούλες σου!!Οι μπαμπούσκες και εμένα μ αρέσουν πολύ πολύ. Έχω σπίτι μερικές και έχω και αυτό το cartridge χεχε. Καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Such a cutie pie!! Lovely colors, thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο σκηνικό έχεις φτιάξει Χαρά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3