Ετικέτες

18 Σεπτεμβρίου 2012

get creative-card challenge!!! 

γεια σας!!! τι κανετε???

λοιπον μετα απο πολυ καιρο που μου στριφογυριζει αυτη η προκληση στο μυαλο αποφασισα να την υλοποιησω... αφορμη τα νεα cartidges που μου ηρθαν σημερα ... ειπα λοιπον να παιξω και γω και εμπνευστηκα απο τα χρωματα της φωτο (εκτος αυτο το τιρκουαζ  που εγω το εκανα γαλαζιο)
καφε
χρυσο
γκρι και ασπρο
επισης απο τον καθρεπτη στο κεντρο και τα δυο λαμπατερ !!!
το αποτελεσμα μου ειναι αυτο :
 η πρωτη ειναι με φλας μηπως φανουν καλυτερα τα χρωματα

λιγο φθινοπωρο δεν θυμιζει ???
αυτα λοιπον για σημερα !! και ετσι με μια αγαπησιαρικη καρτουλα σας χαιρετω!!! φιλια!!!

10 σχόλια:

  1. Xara, είναι τέλεια!
    Μου επιτρέπεις να την βάλω στο blog μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι που σου αρεσει τοσο !!! ναι αμε να την βαλεις !!! :) μεγαλη μου τιμη !! ευχαριστω !!

      Διαγραφή
  2. Το ανέβασα:
    http://starsstripesanddots.blogspot.gr/p/blog-page_20.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πάρα πολύ όμορφη η καρτούλα σου, και αυτές οι ομπρελίτσες μα τι χαριτωμένες που είναι! Σε ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. lovely card! great take on the challenge!
    Thank you so much for playing along with us at Get Creative!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thank you so much for playing along with us at Get Creative with this gorgeous card , such a pretty design and love that flower.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία έμπνευση και κάρτα! Όντως θυμίζει φθινόπωρο. Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful card, thank you for joining us at Get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή

γλυκα σχολια σου ζεσταινουν την ψυχη...
sweet comments warm up my heart ... <3